3/11/13

Βάφουμε μαλλί απόψε #η περιπέτεια της βαφής


Υπάρχουν άνθρωποι που λατρεύουν το φυσικό χρώμα των μαλλιών τους.Υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν πάντα να έχουν το αντίθετο χρώμα από το φυσικό τους και άλλοι που απλά λατρεύουν τις αλλαγές και τα πειράματα με βαφές και χρώματα.Τέλος υπάρχουμε κι εμείς, κάτι περίεργοι τύποι που κάποτε φοβόμασταν ακόμη και να κόψουμε την ψαλίδα και τελικά αποδείχτηκε πως  το να αλλάζουμε το χρώμα των μαλλιών μας μας διασκεδάζει και μας κάνει να νιώθουμε ανανεωμένες.
Προσοχή, δεν σημαίνει πως αλλάζω το χρώμα των μαλλιών μου τόσο συχνά ώστε να έχω μαλλί καμμένο και ταλαιπωρημένο!!
Όταν μπήκα στο μαγικό κόσμο του κομμωτηρίου για αλλαγές ,είχα μαλλί φυσικό καστανό ανοιχτό...Έπειτα έκανα ξανθές ανταύγειες,μετά έγινα ξανθιά,πολύ ξανθιά...Μετά αποφάσισα να τα σκουρύνω και τα έκανα μελί έπειτα πάλι ξανθό ανοιχτό και έπειτα όταν ήρθαν στη μόδα τα πυρόξανθα είπα να δοκιμάσω κι εγώ...
Αρχικά, όταν ξεκίνησα να βάφω τα μαλλιά μου στο σπίτι, δεν ήξερα καθόλου τι σήμαιναν τα νούμερα στις βαφές.Έψαξα κι εγώ σαν καλό παιδάκι στο ίντερνετ και βρήκα αυτό που έψαχνα.
Οπότε να πω ότι:
Το πρώτο νούμερο στις βαφές δηλώνουν τη φυσική απόχρωση των μαλλιών:
1. Μαύρο  
2. Σκούρο καστανό
3.
 Καστανό  
4. Ανοιχτό καστανό 
5. Πολύ ανοιχτό καστανό  
6. Σκούρο ξανθό
7. Ξανθό 
8. Ανοιχτό ξανθό
9. Πολύ ανοιχτό ξανθό  
10. Κατάξανθο. 


To δεύτερο νούμερο δηλώνει το ρεφλέ της βαφής δηλαδή τα συμπληρωματικά χρώματα που αναμειγνύονται με το βασικό για να βγει η απόχρωση:
1. Σαντρέ(σταχτί) 
2. Ιριζέ
3. Ντορέ (χρυσαφί) 
4. Χάλκινο
5. Ακαζού(βαθύ κόκκινο) 
 6. Κόκκινο
7. Πράσινο. 

Τέλος το τρίτο νούμερο δείχνει ένα δεύτερο ρεφλέ σε μικρή όμως ποσότητα.
Αυτά περίπου βρηκα στο ίντερνετ και συγκεκριμένα εδώ
 

Έχω δοκιμάσει κάποιες βαφές και λέω να σας πω ποιες μου άρεσαν περισσότερο και γιατί:
     Casting creme gloss 1021,ξανθό ανοιχτό περλέ.
Τη χρησιμοποιούσα 2-3 χρόνια.Ιδιαίτερα απαλή με τα μαλλιά
Το χρώμα σε μένα έβγαινε πιο σκούρο αλλά αυτό έχει να κάνει
καθαρά με τη βάση χρώματος που έχεις στα μαλλιά σου
Casting creme gloss 9304 ηλιόλουστο ξανθό.Πολύ ωραίο χρώμα,σε
εμένα όπως είπα όλα έβγαιναν λίγο πιο σκούρα αλλά δε παύει να ήταν ένα
πολύ ωραίο μελί
Syoss 8-7  το πήρα γιατί πίστευα πως θα
πορτοκαλίζει.Όχι δε πορτοκάλιζε...Βγήκε
μελί σκούρο...

Έπειτα αποφάσισα να δοκιμάσω τις garnier color sensational στις πυρόξανθες αποχρώσεις που είχε "βγάλει" τον τελευταίο καιρό.Πρώτα τα έβαψα στ ξανθό της άμμου 7.34 και έπειτα στο 8.04 το ρομαντικό ξανθό ανοιχτό.Ναι είναι πυρόξανθα και ειδικότερα το δεύτερο πορτοκαλίζει πολύ όμορφα.Το πρώτο μου βγήκε λίγο πιο σκούρο χάλκινο.Πολύ καλή και η τιμή τους οπότε τα προτείνω ανεπιφύλακτα

                                                                                           Ξένο site ίδια απόχρωση και νούμερο.7.34
                                                    
      Το 8.04 το οποίο χρησιμοποιώ τώρα και μου άρεσε πολύ.
Επίσης σε μένα δε ξανθίζει πολύ κυρίως πορτοκαλίζει.

Αυτές είναι οι δικές μας περιπέτειες με τα χρώματα.Αν έχετε σχετικές εμπειρίες από βαφές, καλύτερες ή χειρότερες μπορείτε να μας τις πείτε.Επίσης αν κάποια έχει δοκιμάσει κάποια έντονη πυρόξανθη βαφή θα με ενδιέφερε να ακούσω τη γνώμη της.








11 σχόλια

Eva M. είπε...

Αν και δεν βάφω τα μαλλιά μου συχνά, περίπου μια φορά το χρόνο ένα τόνο πιο ανοιχτό από το φυσικό μου καστανό, οι πληροφορίες Σας είναι πολύ χρήσιμες!
Μου αρέσει πολύ πολύ το πυρόξανθο!
<3

Claire D. T είπε...

Δεν τα ήξερα αυτά, μπράβο σας!! :)
Εγώ έχω χρησιμοποιήσει από την schwarzkopf βαφές και δεν είχα ιδιαίτερο πρόβλημα!!

petiteInfanta είπε...

Μας εχει παιδεψει πολύ το πυρόξανθο Εύα;-) εστω κ μικρες αλλαγές είναι ωραίες γτ νιώθεις ανανεωμένη

petiteInfanta είπε...

Εγώ κυρίως παιδεύτηκα γτ είχα περίργη βάση οπότε το χρώμα δεν έβγαινε ακριβώς.όλες αυτές οι βαφές πάντως ήταν πολύ καλές...Ευχαριστούμε,κι εμείς το ψαξαμε γτ ψαχναμε τη σωστη απόχρωση

Marina cometomybdr είπε...

Το φυσικό χρώμα των μαλλιών μου είναι καστανό ανοιχτό!
Έχω κάνει τρελές αλλαγές...από κόκκινο μέχρι και ξανθό!!
Φυσικά πάντα επιστρέφω στο φυσικό μου γιατί κανένα δεν μου αρέσει....το μόνο που μου αρέσει και μου ταιριάζει τελικά είναι το μαύρο!!
Το μαύρο το κορακί όμως και αυτό θα κάνω όσο πιο σύντομα μπορέσω!
Πολύ ωραίο το post σας κορίτσια μου για ακόμα μία φορά!! :)

Olie είπε...

Πολυ ενημερωτικο ποστ κοριτσια! Πολυ καιρο απορουσα τι σημαινουν ακριβως αυτα τα νουμερα, αλλα ποτε δεν καθισα να το ψαξω!
Μιας & την εχω πατησει με βαφες, εχω σταματησει να αλλαζω το χρωμα. Παρολα αυτα, αυτες τις μερες μου εχει ερθει η επιθυμια να τα σκουρυνω. Δεν ξερω αν εν τελει θα το κανω, παντως μετα απο το ποστ σας, σιγουρα εχω μεγαλυτερη ιδεα για το αντικειμενο!! :)

http://fashionofad.blogspot.gr/

xo xo
Olie

petiteInfanta είπε...

Ναι σιγουρα το φυσικό μας πάντα είναι κατα κπ τρόπο πιο κοντά σε μας.Ναι κ αν κάνεις την αλλαγή αναμένουμε σχετικό ποστ!!♥

petiteInfanta είπε...

Ναι οι βαφες στ σπίτι έχουν ένα ρίσκο αν θες ν πετύχεις ακριβώς μια απόχρωση γτ πχ στα κομμωτήρια κάνουν αναμίξεις κ βγαίνουν πιο ευκολα οι σωστες αποχρώσεις.Ναι θ σ πήγαινε κ τ πιο σκούρο νομίζω όμως κι αυτο π εχεις είναι πολύ ωραίο!

Kallioph Biribiribiri είπε...

Γεια σας εχω τα μαλλια μου κοκκινα εδω και καιρό και θελω να το αλλαξω σε πυροξανθο. Μου ειπε μια φιλη πως αμα τα λουζω με οξυζενε για καμια βδομαδα θα μου ανοιξει λιγο για να ειναι πιο ευκολο το εχει κανει και αυτη παλιοτερα που της το προτεινε η κωμμωτρια της. Μετα απο αυτο σκευτομαι να το βαψω το τελευταιο χρωμα που εδειξες ποια ειναι η γνωμη σ για ολο αυτο? :)

Νασια Μ είπε...

Γεια σου Καλλιόπη!!Πιστεύω πως το οξυζενέ φθείρει πολύ το μαλλί και μετά φαίνεται καμμένο (τουλάχιστον αυτό είχα πάθει εγώ) και αυτό δεν το θέλουμε ειδικά όταν το πυρόξανθο είναι ανοιχτό χρώμα και η κάθε μικρή φθορά στο μαλλί φαίνεται ακόμη πιο πολύ!Δεν έχω γνώσεις κομμωτικής αλλά νομίζω πως α. πρέπει να ρωτήσεις κάποια κομμώτρια εσύ προσωπικά και να της εξηγησεις και β.τώρα τελευταία δοκίμασα δυο διαφορετικές αποχρώσεις της palette intensive color και πέτυχα ακόμη πιο κοντινό αποτέλεσμα στο πυρόξανθο.Η μία απόχρωση είναι α.7.44 και η αλλη η 9.4(αυτην την έκανα πριν 2 εβδομάδες.Η πρώτη είναι πιο κανελλί με πιο πολύ κοκκινο μέσα και η δευτερη είναι το κλασσικό πυρόξανθο.(Θα τις βρεις σε μεγάλα super market και στα hondos.Στο internet οσο και έψαχνα δεν τις έδειχνε αλλά κυκλοφορούν κανονικά) Οπότε προτείνω αν έχεις έντονο κόκκινο να ρωτήσεις μια κομμώτρια για το πως θα πετύχεις τη μετάβαση από το ένα χρώμα στο άλλο και μετά να δοκιμάσεις αυτές τις βαφές!!Ελπίζω να βοήθησα!

Γεωργια Κ είπε...

εγω θελω το κοκκινο της κοπελας στην αρχη της σελιδας!!ξερετε ποιο ειναι?

© Geta(loca)life
Maira Gall